Sayfalar

13 Mart 2012 Salı

altın yastığı

merhabaa
altın yastığı yaptım hamileliğimin bu son zamanlarında.benim çeyizlerden kalma bir parça pembe saten varmış annemde,babama uygun ölçülerde kesip verdim dikti hemencecik.babam terzi bu arada baya şanslıyım:) içini elyaf doldurup ağzını kapattım.Eminönünden kapı süsü yapmak için aldığım puantiyeli tülden üstüne kılıf yaptım.elimde diktim bu sefer yanımda babam yoktu.1 metre aldığım süslü şeridi kenarlarına silikonla yapıştırdım.


ortasına bir minik biblo köşelerinede fiyonk üzerine  emzikli süslerden tutturdum.işte bitti.Hazır olan takı yastıklarına içim ısınmamıştı kendi yaptığımı çok sevdim.çokta ucuza mal ettim toplamda en fazla 5 lira gitmiştir.bebek hazırlıklarına devam   sırada kapı süsü,şerbet bardakları ve çikolatalarımız olacak...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder