Sayfalar

13 Ocak 2011 Perşembe

JELİBONLU KAPI SÜSÜ (SÜRPRİZZZ)

3 ay kadar önce evlilik yıl dönümümüzdü.her özel günde değişik sürprizler bulacağım diye haftalar öncesinden yana yakıla düşünmeye, araştırmaya başladım.hem şirin olacak,hemde eşimi tebessüm ettirip yıllarca hatırlamasına sebep olacak bir şey hazırlamalıydım yada almalıydım.Uzun araştırmalarım sonucunda minik minik jelibonlarla kaplanmış bir kapı süsü buldum.eşimkii jelibona bayılır.gelip geçerken yiyebilir düşüncesiyle malzemelerimi temin etmeye başladım.önce resim, sonra  anlatım olsun hadi buyrunn;

 
MALZEMELER

çember köpük
kürdan 
istenilen büyüklükte jelibon
ve
kurdela

YAPILIŞI
kürdanları kırarak işe başladım ben.binbir zahmetle Eminönünden aldığım kalpli jelibonları kürdana batırıp köpüğün üzerine batırdım.elimde olan tüm jelibonları aynı işlemle yerleştirdim.en son olarak ta kurdela yardımıyla asacağım yere monte ettim.
not: eğer denemek isterseniz daha küçük jelibon kullanmanızı tavsiye ederim.çünkü,kürdanlardan sıyrılıp yere çakılmak suretiyle intihar ediyorlar :)) 

2 gün asılı kaldı dediğim gibi benim kociş geldi gitti yedi.bu da benim mutu olmam için yetti...

O'NA EMANET OLUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder