Sayfalar

27 Ocak 2011 Perşembe

KESTANE KEBAP

Uykum yokkkk.Bu sıralar uykuya dalmakta güçlük çekiyorum.Halim hiç hayra alamet değil,bakalım nasıl başa çıkacağım uykusuzlukla?Gün içerisinde çok yorulmuş,sabah erken kalkmış olsamda uykuya hemen dalamıyorum.En az 1 saatimi sağa sola dönerek geçiriyorum.

Halimden bu kadar bahsettikten sonra başlığımızın hakkını verelim.evimizde ilk defa bu kış kestane pişirdik.hamsiyi anlatırken de ilk demiştim bizim evde ilk olarak denediğimiz birçok şey oluyor,ilklerimize katlanmınızı diliyorum...

Ben mutfakta yemek hazırlığı yaparken sevgili kayınvalidemin eline kestane ve bıçağı  tutuşturdum.kestanelerin üzerlerine çizikler attı sağolsun.bu çizikler artı(+) şeklinde olursa çok daha hoş olur.çizilen kestaneleri 1 saat kadar suda beklettim.köz tavasında,kısık ateşte kestaneleri çevirerek pişirdim.pişirme süresi kişiye göre değişiyor.ben 15 dakika sonra servis yaptım amaa mübarek kocam beğenmedi gitti tekrar kebap eyledi :))

                                                                  Görüşmek üzere O'na emanet olun....

1 yorum:

  1. MİMLENDİN.EMANETİNE İYİ BAKIYORUM YALNIZ EN KISA ZAMAN DA ALIRSAN MUTLU OLURUM.

    YanıtlaSil